נתניהו לטוקר: "בלי אמונה אין לנו כלום; ליברמן גובל באנטישמיות"

עמית דניאל 2 Comment on נתניהו לטוקר: "בלי אמונה אין לנו כלום; ליברמן גובל באנטישמיות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם מנחם טוקר ב"קול חי" והתייחס להסתה הפראית מצדו של ח"כ ליברמן: "מזועזע מדבריו הגובלים באנטישמיות; הוא לא יהיה חלק מהממשלה הבאה" | על עצמה יהודית: "עם תסכול לא בונים מדיניות. אסור להצביע להם" | וגם, מה הוא למד מפרשת השבוע בשבת?

נתניהו וליברמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם מנחם טוקר בתכניתו "זמן אוויר" והתייחס לבחירות שתתקיימנה מחר. "אנחנו כפסע מהניצחון", אמר נתניהו לטוקר, "אמרו לציבור שני שקרים. 1. שאני לא יכול לנצח ו-2, שאני מנצח בלאו הכי. שניהם לא נכונים", קבע נתניהו אך אמר, "אנחנו כן כפסע מהניצחון. אנחנו נוגעים בניצחון. לא צריך פלונטר של בחירות רביעיות. אם לא – גנץ יקים ממשלת מיעוט עם פרץ ומרצ וליברמן שחבר אליו בתמיכת אחמד טיבי ואיימן עודה".

נתניהו קרא למצביעי עצמה יהודית: "אני קורא גם למצביעי עצמה – אני מבין את התסכול אבל תסכול זו לא מדיניות. אסור לבזבז אלפי קולות".

באשר להסתה של "ישראל ביתנו" והיו"ר, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר נתניהו: "ראיתי והזדעזעתי. האיש איבד את זה. הוא חבר לשמאל. יש לו תכתיב כנראה כזה או אחר. לדעתי הוא קשור לגורמים שבגללם הוא חייב להפיל את שלטון הימין. החבירה שלו עכשיו היא לשמאל. הוא אומר את זה. האמירות שלו גובלות באנטישמיות. משחזרים דברים שאי אפשר להאמין שכך".

בדבריו, הדגיש את נתניהו את החשש מתוצאת תיקו מחר בלילה: "אם יהיה תיקו יש אפשרות שלא יטילו את הווטו עלינו אם לא נהיה המפלגה הגדולה ביותר. קול לימינה לא יוסיף, הם יעברו את אחוז החסימה אבל חשוב שהליכוד בראשותי תהיה המפלגה הגדולה ביותר. הלמ"ס פרסמה שהעשור האחרון היה העשור הטוב ביותר למדינת ישראל עם הכי פחות הרוגים".

"המשימה הראשונה שלי היא החלת ריבונות על חבלי מולדת, הדבר השני זה ברית הגנה היסטורית עם ארה"ב, הדבר השלישי זה לחסל את האיום האיראני סופית ולהביא הסכמי שלום עם מדינות ערב נוספות. הדבר הרביעי זה להביא הפחתה דרסטית במחירי הדירות כמו שפתחנו את הכלכלה והבאנו אותה לשיא של כל הזמנים כך יש לי משימה להביא הפחתה דרסטית של יוקר המחיה".

כשהזכיר טוקר את החשש בחלק מהציבור מפני נגיף הקורונה, אמר נתניהו: "הערכת מצב בענייני הקורונה מתקיימת בכל שעתיים ואנחנו מקדימים את כל מדינות העולם בטפול בכך. אין חשש לצאת ולהצביע".

טוקר שאל את נתניהו, האם לאחר הבחירות, יציע נתניהו לליברמן להיכנס לממשלתו: "ליברמן לא יהיה חלק מהממשלה, זו עובדה. הוא טיל מונחה להפיל ממשלת ליכוד ולהפיל אותי. מפיץ שקרים הזויים כל שני וחמישי. הוא חבר לשמאל ולאחמד טיבי. אומר דברים נוראיים על עם ישראל ועל מורשת ישראל".

במהלך התכנית הזכיר טוקר את חגיגות יום ההולדת ה….61 ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "אריה הוא ידיד וחבר ושותף. מאחל לו בריאות טובה והצלחה משותפת להמשיך לפעול למען עם ישראל. אני שואב הרבה כוחות מהמורשת שלנו. כשאני הולך למערת המכפלה נימי הנפש רועדים. כשאני קורא את פרשת השבוע בכל שבת, עם הבן שלי, זה משקף הוא ירש את זה מהסבים שלו. בפרשת השבוע קראנו על הנחיות לבניית המשכן והתרומה הגדולה של עם ישראל. בסוף בלי אמונה אין לנו שום דבר".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין על טוקר וביבי בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 1

    סוף סוף הגוועלד חזר אל כור מחצבתו של היהודי האמיתי דרעי.